70 günlük bir kızım var. Reflümüz yeni doğduğu andan beri var ancak son zamanlarda su kusuyor sürekli salya ve köpük geliyor ağzından ve sürekli yutkunur halde. Şimdi de sürekli olarak dil çıkarmaya başladı. Sma olayından dolayı aptamile geçtik 12 gün önce. Acaba bunlardan hangisiyle alakalı? Böyle olan var mı