bestbaby2025 Merhaba arkadaslar bebeklerin boy kilo ve baş cevresi nedir bizim bas cevremiz biraz buyuk cikti ondan merak ediyorum
birerkekbirkizannesii bestbaby2025 bızım de baş cevremız 3. Aydan berı büyüktü genetık olduğunu soyledı doktoru kaç kı sizinki
mru Bizim 48 ölçüldü normal denildi çünkü doğduğundan beri aylık diğer bebeklere göre bi tık fazla artıyor nöroloji gördü genetik olabileceği söylendi