Kızlar bir anda aklıma geldi. Geçen ay ilk Merkezi sistem doğalgaz ödemesi geldi. 2500 TL. 1,5 aylıkmış. Neyse benim petekler 4 oda 3 de salon 4 de yanıyor. Yan apartmanımda arkadaşıma her yer 4-5 de yanarken 1500 geliyor. Karşı apartmanim da aynı 5 de açmış peteği 3500 gelmiş. Çok başka birine 6000 gelmiş. Hani normal mi bu ya. Fatura falan da yok bu arada görmüyoruz. Aidat ibanina fatura bedelini atıyoruz. Bu ay kaç gelecek merak ediyorum. Bir haksızlık mı dönüyor yoksa normal mi. Haksızlık varsa ne yapabilirim