Ve ben ilk günden tükendim. Bebeğim 3 ay 23 günlük. Bugün sebepsiz çığlıklar atıyor. Oyun matinda durmuyor, ana kucağında durmuyor. Normalde 19,30-20.00 uyur. Dün 21 30 a kadar uyutmaya çalıştım. Yine çığlık çığlığa. Sabah da 5 te uyandi bir daha asla uyumadi. Böyle mi oluyor? Ne kadar sürüyor