Ya hu bu neymiş?! Bebeğim gayet geceleri düzenli uyuyordu, evet gündüz uykuları pek iyi değildi ama en azından gece rahat ediyorduk. 3,5 aylıkken huysuzlanmalar bir başladı şiddeti artarak devam ediyor resmen. Bebeğim şu an 4 ay 3 günlük. Arkadaşlar bu atak ne zaman biter Allah aşkına söyleyin bana. Herifle sen uyudun, ben uyumadım tartışması yapıyoruz her gün sinirlerimiz yıprandı yemin ederim. Yavrumun içinden canavar çıktı resmen, psikolojimiz bozuldu. Allah aşkına bir çaresi yok mu bunun?!