Yaklaşık 18 gün önce doğum yaptım zor bir doğum sürecim oldu bir hafta geçmeden annem bırakıp gitti kuzenim geldi bir hafta da o baktı şimdi eşim ilgileniyor bizimle çünkü ben bebeğime yetemeyecektim kan değerlerim aşırı kötü durumda Sezeryan oldum kullandığım ilaçlar yüzünden doğumda çok kan kaybettim.Doğumdan sonra bir hafta sadece bir kase çorba içtim doğru dürüst beslenemedim bebeğim memeyi reddetti daha yeni yeni alışıyor günlerce hiç uyumadım son bir haftadır bir kaç saat uyumaya başladım günlük ama ilk on günü yaşarken psikolojik olarak da çöktüğümü hissediyorum.Yalan değil bazen emzirmek gelmiyor içimden halim yok gibi hissediyorum Aşırı halsizim uykusuz ve yorgun hissediyorum ve sanırım bu biraz da psikolojik ve bunu nasıl atlatacağımı bilmiyorum elimden geleni yapıyorum ama olmuyor bebeğimi emziriyorum ama gazını çıkartıcak uyutucak yada onu kucağımda bekletecek enerji ve isteği bir türlü kendimde bulamıyorum.Bu durum nasıl düzelir ne kadar sürer ?? Lütfen yargılamayın bende böyle olsun istemezdim ve bilinçli yapmıyorum sadece çözüm arıyorum ne zaman biter bu durum bilmiyorum ve korkuyorum