ipek0506 Huma_kus34 bence olsa çıkardı.bende 3 kez test yaptm negatif çıktı.yarinda sonucu öğrencem inş.bence sizde kan testi yaptırın.benim şuan bir belirtim yok
mercan9 Hafsaannesi adet olucakmış gibi karnım da ağrırdı benim 1 erken 5 normal gebelik testi yaptım hepsi negatif çıktı ona rağmen stres yaptım ama hem mevsimsel hemde emzirmeden kaynaklı olabiliyo stres de gecikmesine neden olur siz içinizi ferah tuttun
mercan9 ipek0506 olsaydı çıkardı canım bende 1 erken 5 normal gebelik testi yaptım hepsi negatifti düzenli olan biriydim bende bu ay çoğu kişi geç oluyo 4 gün çok normal bi süre 20 25 gün olmayan var çok stres yapmayın oda geciktirir günü
ipek0506 mercan9 inşallah dediğin gibi olur canım.ogleden sonraa cikiyo sonuç.siz kan testi verdinzmi
ipek0506 mercan9 sonuç çıktı negatif.ve bugünde regl oldum.strsten geciktim sanırım.sonucu duydm binsaat sonra regl oldum…