ipek0506 seni çok iyi anlıyorum bende ikinciyi düşünmüyorum ama çok stres yapınca bekleyince de olmayabiliyor
Bebeğin daha 8 aylıkmış yani hormanlarin düzene girmemiştir henüz
Bi ara bende de böyle olmuştu ödüm kopmuştu acaba mi diye ama çok şükür yoktu
Bence içini ferah tut ❤️