Gece 3 te ateşla kalktık sabah 10 gibi doktora götürdüm boğazında biraz kızarıklık oldugunu söyledi iburamin verdi sadece bide burun spreyi ama şuan ateşi yine çıktı 38 yemekte yemiyor sabahta mecbur hicbirsey yemeden içermek zorunda kaldım ilacı şimdi yine zorluyorum yok hicbsy yemiyor istemiyor aç karna versem ilacın bir etkisi olur mu ki yada bu ateşi nasıl düşürebilirim 4 buçuk yaşında ilerlemesinin korkuyorum malum ortalığın durumu belli ilerlemeden önünü kesmek istiyorum ama ateş bi geliyor bi gidiyor