selin27187_ eczaneden temin edip sağlık ocağında yaptırdım , bir gün öncesinden eczanemize siparişte bulunuyordum ellerinde o an olmuyor çünkü yaptıracağımız gün direk aldığımız gibi yaptırmaya geçmiştik böyle olması gerekiyor , özel hastanelerde de yapılıyormuş fakat aşının parası dışında ekstra ücret çıkarıyorlar diye biliyorum özelde doğum yaptım ama bunu orada yaptırma gereği duymadım sağlık ocağındaki hemşiremizden memnun olduğum için