biricik9 Ben gurbetteyim ama ailem Mersin’de, onların yanına gidince götürebilirim belki diye sordum. Benim bebişin yüzünde atopik egzama var, kakasında mukus kan, sürekli huzursuzluk vs alerjinin bütün bulguları var yani. Üstüne yaklaşık iki aydır diyetteyim. Hem özele hem devlete gittim immünolojiye ama tam bir çözüme ulaşamadım hala. Özelde deri testi yapıldı anlamlı bir bulgu çıkmadı, soyayla yer fıstığında biraz kabarıklık olmuş sadece. Devletteki doktor da direkt anne sütünü kes dedi raporlu mama yazdı. Ben de sütü kesmek istemiyorum. Kan testi de yapıldı ama sırf bu sütü kestin mi muhabbeti olacak diye sonucunu almaya bile gidemedim. Tahlillere e-nabızdan baktığımda bir kaç alerjen düşük pozitif sadece. Belki başka bir doktora daha danışırım diye sordum. Öyle işte biraz uzun oldu kusura bakmayın 😔