Merhaba bugün bu test için bilgi aldım. Fiyatı da biraz tuzlu fakat doktorumuz şuan küçük olduğu için net sonuç vermeyebilir dedi acaba tecrübeli annelerimiz varsa yorum yapabilir mi? Bu arada deri testi yaptırdık yumurta sarısı ve beyazına alerji var fakat bakılan besinler çok sınırlı ve yumurta yemiyorum bebeğime zaten asla vermiyorum fakat 2 gündür yine kızarık:( ne yapacağımı bilmiyorum kan testi yaptıran anneler kaç aylıkken yaptırınız acaba?