Kızlar benim değerlerim(demir,b12)sezaryenden önce sınırdaydı doktorum ameliyata engel bir durum yok ama sınırda demişti ve doğum yaptıktan sonrada tekrar doktorumla görüşemedim uzak diye daha yakın bir doktora gittim fakat aklıma sormak gelmedi bebeği evde emanet edip çıktığım için genelde her işim yakım kalıyor kafam bebeğimde olunca ve öylede kaldı 3 aylık olduk ama benim merdiven çıkmaya bile gücüm yok çok bitkinim ve büyük ihtimal kansızlıktan.. sizler takviye aldınız mı yada almam şart mıydı benim en büyük korkum demir ve b12 eksikliğim sütümden bebeğime geçer mi bilgimiz var mı?