gygo mesela herkes adiyla seslensin. Oluyor ya akrabalar sık gordukleri herkes bi lakap takiyo ben izin vermiyordum. Kafasini kariatirmaya gerek yok. Bisey verince gosterince ismiyle seslendim hep. Yavas yavas 6 aylikken bakmaya basliyorlar. Ve bu zamanlarda her cagirdiginizda bakmamasi da normal. Cunku etrafi kesf ediyorlar. Yani her zaman sizi takmayabilir