pptyaa aynı bakteri türüydü bizimkide, benim kızımda 8 aylıkken geçirdi. Sizde olduğu gibi bizede antibiyotik şurup verip yolladılar eve geldikten 1 saat sonra tekrar ateşlendi götürdük ve kendimiz yatış istedik damardan antibiyotik tedavisi aldık 4 gün sonra taburcu olduk eve geldikten sonra tekrar 1 hafta antibiyotiğe devam ettik. Şu an üzerinden 5 ay geçti çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadık diğer ay tekrar idrar verip kontrol ettireceğiz