Kızlar iki tane bebeğim var biri 3 yaşında diğeri 8 aylik ve tek başıma bakıyorum hep o kadar yoruluyorum ki hadi yorulmayi da geçtim bunaliyorum cnku hep evdeym ve destek olan kimsem de yok. Birine yoruluyorm desen bizde çocuk büyüttük oluyor. Eskiyle smdi bir mi anlamiyorm gerçekten kimse anneyi düşünmüyor nerdeyse bir aydır hep evdeym markete bile gidemiyorm. Kimseden yardmda istemk istemiyorum artk insanlardn çok yoruldum. İki kuruşluk yardımları yok on kuruşluk akılları var ama öle yap böle yap ne çok biliyor herkes ben sanki hiç bişi bilmiyorum çok yoruldum bu şeylerden kimseye bişi demk istemiyorm artk çocuklarım için ztn bütün gayretm siz neyin derdndesnz demk istiyorum ama söyleyemiyorum