Kızlar selam bebeğime önce sağlık ocağının verdiği kan damlasını kullanmıştım vegaferon vermişlerdi sonra o eski nesil damla diye Bestiron aldım 2 - 3 gün falan kullandım ama onu kullanınca sanki bebeğimde gaz yaptı kakasını ilk gün falan hiç yapmadı zorlandı vs sonra tekrar vegaferona geçtim bu kezde kakada kan gördüm iki kez başkada olmadı ama ilk başta kan falan yoktu değiştirdiğim için olmuş olabilir mi başına gelen var mı ??