17 aylık. Normalde emerek uyuyor ama artık o da en az 1 saat sürüyor. Kalkıp kalkıp gidiyor kapıları da açıyor artık. Gözünden uyku da aksa yok uyumuyor. 2 saattir öğle uykusu için çabalıyorum o ise şuan tüm çekmeceleri boşalttı. Ne emzik tuttu ne sallanmayı kabul etti doğduğundan beri. Ne yapacağım artık şaşırdım yardımcı olun lütfen. Gece de 500 kere emmek için kalkıyor. Gece uykusuna 11′den önce geçmiyor 1 ay oldu.