1sen1ben1debebekk 4 ay 8 günlük agulama var kendi kendine sesler çıkarıyor bazen yüzüne bakıp konuşuyorum bşraz bekledikten sonra o da tepki veriyor gülüyor ama sesli gülmüyor.Bu durum normal mi tecrübeli anneler?Ne zaman gülmeye başladı bebekleriniz
ogretmenanne2024 1sen1ben1debebekk tam hatırlamıyorum ama 3. Aydan sonra sesli gülmeye başlamıştı her bebek farklı ama karşılaştırıp canınız sıkılmasın doktora danışın isterseniz ♥️
cananbulbul 1sen1ben1debebekk 3.ayda başlamıştı ama gıdıklayınca sevince bir de biz sesli gülerken gülüyor yani durup dururken gülmüyor gıdıklamayı falan deneyin
bsr426_ 1sen1ben1debebekk benimk beş aylık agulamalari daha sesli ama sesli gülmesi pek az her bebek farklı
suavegemom 1sen1ben1debebekk 5 aylıkken gülmeye başladı benimkiler de takılma o kadar çığlık falan atıyor mu
hilalsmz 1sen1ben1debebekk danışın tabi içiniz rahatlasın ama hiç bir sorun olgunu sanmıyorum aguluyormus zaten minnak . Kafanıza takmayın ne olur zamanı gelince güler 🤍
1sen1ben1debebekk cananbulbul denedim işte o dikkatimi çekti gülüyor ama ses yok.boynu göbeği her tuşa bastım😅
premses7_ 1sen1ben1debebekk benim ki 5 aylık oldu bugün hala sesli gülmüyor çok nadir güldüğü olmuştur oda babasına 😅 ☺️