Kızlar dün öğleden sonra başladım ama hep alıştırma küloduna yaptı bugünde sadece 2 kere lazımlığına yaptı onun dışında hep kaçırdı ve şunu da farkettim daha sık çiş yapmaya başladı :((
Yaptıktan sonra söylüyor
Ben soruyorum var mı diye yok diyor ama benim götürüp otırtmam mı gerekiyor anlamadım ne olur biri yardım etsin yoksa vazgeçeceğim olmayacak herhalde.Nelere dikkat etmem gerekiyor tavsiyelerinize açığım