Selam güzel annelerim nasılsınız? Memorial’da doğum yaptım ancak takipli olduğumuz hocadan memnun değiliz bebeğim 2 aylık. Yeni bir hastane klinik ya da iyi bir doktor arayışındayım. Takipli olduğunuz memnun kaldığınız doktor önerileriniz var mı ? Bebeğimin kafasında araknoid kist vardı hamileyken ne durumda beneğimin gelişimiyle alakalı bir sorun teşkil ediyor mu kontrol ettirmek istiyorum bu sebeple iyi bir doktor önerilerinize açığım 🙏🏼