Mecitceylan Merhaba kızlar, Bebeği düşünüyorum ilk doğumumu izmir medical pointte yaptım o zaman çalıştığım yer kaynaklı özel sigortam vardı şuan da da yine özel hastane düşünüyorum ancak özel sağlık sigortası yaptırmak mı mantıklı ya da hastanelerin sanırım doğum paketleri oluyormuş muayeneleri tahlilleri ve doğumu kapsayan paketleri mi mantıklı ve en son bu paketlerden alan fiyatları hakkında bilgisi olan var mı acaba?
50krsvertirreekk Mecitceylan karataş da doğum yaptım paket almıştık fakat tahlil vs durumlarını karşılamıyordu
50krsvertirreekk Mecitceylan ben 18 ay önce doğum yaptım 35 bin paketti ama hastane çok pahalıydı tahliller olsun nst ücreti olsun epidural iğne vs derken bize çok pahalıya patladı he memnun kaldım mı evet kaldım