esragc kız bebek sanırım? Boy kesinlikle genetik, benim kızım 37.haftada 50 cm doğdu. Doktorum normalde kız bebekler 46-47 cm doğr ayını tamamladığında ama siz anne baba çok uzun olduğunjz için normalin çok üstünde dedi. 2 ayda 8 cm uzamıştı. Şuan 6 aylık, boyu sürekli uzadığı için kilosu az gibi görünüyor. Önemli olan her ay gelişim göstermesi yerinde saymaması. Siz ve eşinizin boyuyla da alakalı