mbabygirlm Kızlar yarın 1 yaş doğum günü yapıcam ve dışarı çıkmam lazım kardeşimle. Annem küçüğe bakacak ama büyük kızım gelmek istiyor,gelsin de hava soğuk ve kar yağıyor ara ara. Evde dursa annen benim kadar oyun vs oynatamaz ne yapsam acaba
ikibebedublekahve mbabygirlm kalabalık ortamlara girmeyecekseniz sıkıca giydirip çıkarın bence benimde bir kızım birde bebeğim var öyle yapıyorum
dvaasl mbabygirlm soğukta hiç birsey olmaz hergün çıkarıyorum ben hem bebeğime hemde bana çok iyi geliyor kalabalık ortamlara sokmayın yeterli