ygmryni 6 buçuk aylık bebeğim kakasını yapamıyor geçen sefer 7 gün yapmadı bu sefer 5. Gün duphalac şurup verdim ama hep böyle mi olacak ya doğal çözümleriniz var mı ? Kayısı falan yemiyo
sevbur2305 ygmryni bizde 6 ay 18 günlük olduk başlayalı 1 aydır ek gıdaya geçtik bizde ara ara yaşıyoruz kabızlık ama dah çok lifli yiyecekler vermeye çalışıyorum bir de su içirmeyi ihmal etmiyorum yeni geçtikleri içi ne ek gıdaya normal bence
yigitmommm Kayısıyla kuru erik marmelat gibi yapıp veriyorum yoğurta falan da koyup meyveli yoğurt gibi verebilirsiniz