Tecrübeli anneler yardım. 6 buçuk aylık ikizlerim var 5. Aydan 6. Aya kadar tadım 6. Ay itibari ile de ek gıdaya geçtim günde 1-2 öğün veriyorum ne kadar versem yerler ama 2 öğün veriyorum mamayı ne zaman azaltacağız ek gıdaya mı ağırlık vermeliyim çoğu kaynakta ana besin yine mama olmalı falan yazıyor ama ek gıda fayda sağlamaz mı ya da mamayı azaltsam bi sorun olur mu gelişimlerinde bilmiyorum kafam çorba gibi oldu.