ChatGPTanne_ Merhaba kızlar kızım 17 aylık saçları hiç uzamıyor haala aşırı kısa doğduğu zaman gibi siz kızlarınızın saçlarına kullandığınız bir krem var mı önerebileceğiniz Şampuanı Ecowell kızımın
Kupeklergiremez ChatGPTanne_ bende Ecowell kullanıyorum yazın sık sık yıkadığım için çok iyi uzadı kış diye haftada bir yıkanıyor uzaması durmuş benim kız da 17 aylık bence 2-3 günde bir yıkansa uzar benim kız saçları kıvırcık 🤦🏻♀️
gg3848 ChatGPTanne_ bazen de genetik oluyor benimde bebeklik saçım geç uzamış kızımında kıvırcık saçları takmıyorum açıkçası bide kışın daha seyrek banyo yapmaları da etkiliyor
ChatGPTanne_ Kupeklergiremez havalar soğuk diye sürekli yıkıyamıyorum evde duran biri de değiliz banyo ettirip dışarı çıkarırsam hasta olmasından korkuyorum
ChatGPTanne_ kimbumadam en son 1 yaşındayken baktırmıştım sadece demir düşük ama aman aman seviyede değil et tüketirse değerleri normal olur demişti doktorumuz
ChatGPTanne_ Winner evet çevremden biri Hindistan cevizi yağı da önerdi ama 2 yaşından önce başlama dedi
ChatGPTanne_ gg3848 banyo yapmayı bende sürekli havalardan dolayı geciktiriyorum Genetik olabilir çünkü kaynanamın dediğine göre tüm çocukları nerdeyse kel doğmuş Ama bizim taraf ta saçımız varmış az çok ve hızlı uzuyormuş
Minigim38 ChatGPTanne_ banyo öncesi Hindistan cevizi yağı sürün uzatıyor benim kızımında çok geç uzuyo
ChatGPTanne_ Minigim38 evet kendime de kullanıyorum ama bana kızına 2 yaşından sonda kullan dedikleri için kullanmadım hiç
Minigim38 ChatGPTanne_ neden acaba benimki 3 yaşında 1,5 yaştan beri kullanıyorum hem yediriyorum hemde saçına sürüyorum
ChatGPTanne_ Minigim38 kızımda 1.5 olmak üzere bende tam girdiği gibi başayım o zaman Sanırım alerjik bişey olur diye bende bilmiyorum tam Yediriyorum derken Hindistan cevizi mi
elifimmmmmmmm ChatGPTanne_ Unı baby kullanıyorum. Maaşallah çok hızlı uzadı kızımın saçları. Bir yerde okumuştum saçları taramakta süreci hızlandırıyormuş ben günde 4-5 defa kızmın saçlarını tarardım☺️
ChatGPTanne_ elifimmmmmmmm ne kullanıyordunuz tam olarak baby mı Trendyoda varmıdır Ayy bende her gün bi defa da olsa taraf vuruyorum bundan sonra daha çok tarıyıcam teşekkür ederim 🙏