Bebegim 5 ay 10 günlük dönmeyi öğrendiğinden beri uykular haram oldu kendi yatağında yatmıyor gece mutlaka memede uyuyor böyle olunca da gece yere düşüyor yatağa yastık koyduk olmadı yatağın altına yere yastık koyduk olmadı 3 kere düştü bizde korkumuzdan ne yapacağımızı şaşırdık koltuğu açtım bebeğimle orada yatayım diye bu sefer gece gözümü bi açtım sürünerek ayak ucuma kadar gitmiş düştü düşecek aldım uyudum yine uyanmış bu sefer duvara doğru emeklemeye çalışıyo kafasını vuruyo ne yapıcağımı şaşırdım yerde yattığımızda da ben çok kötü uyanıyorum siz neler yapıyosunuz nasıl yatıyosunuz