celineteacher Selamlar herkese Doğum yapalı 1 yıl oldu en son lohusayken doğum sonrası kanamam oldu daha da adet olmadım. Normal midir? Yaşım 35 ve emziriyorum emzirmenin geciktirdiğini söylüyorlar ama yinede danışmak istedim
ikiierkekkannesii celineteacher ilk doğumumda kırkımdan sonra oldum. İkinci dogumumda oglum 3 aylikken oldum.
Elfgrn celineteacher Normal doktorum 2 yıla kadar normal demişti aktif emzirme varsa, bende 18. Ayımda oldum