Bebeğim 12.aya gircek alkış ve bay bay zorladıkça yapıyor dede dışında bazen çok isterse meme mama diyo baba bile demiyor sıralayarak tutunarak yürüyor işaret parmağı kullanmıyor , göz teması falan var ce-ee oyununu sever güler elindekine ver dediğimde avucuna koyar ağzımı açtığımda ağzıma götürür ama bilmiyorum gelişimi iyi mi işaret parmagı ve anlamlı kekime olmaması kafamı kurcalıyor