fatmakstk kubra0001w biz gece uyumadan önce aptamil kaşık mama kullanıyoruz ben birde içine ekstra 2 âdet bisküvi eziyorum çok severek yiyor🤭 hatta bu akşam hızlı hızlı vermem için ağladı 🥲