Kızlar merhaba, 12 aylık kızım var 6 aylıktan beri ek gıdaya hep Bi olumsuz hep Bi uzak, sadece anne sütü alıyordu mama içmedi hiç. Emzik kabul etmedi biberon kabul etmedi. Şuan yaşını doldurdu ama hâlâ iştahsız Bi bebek, bu süreç beni çok zorluyo, varmı iştah açan bişey önerileriniz çok önemli benim için, kullandığınız bisey varsa yazarmısınız