semanrr007 Parka falan çıkartıyor musunuz? Bizim de uykuya direniş çok fazla 33 aylık asla uyumak istemiyor,dün gece 9 da odaya geçtik pes ettim uyudum o ortamındaydı 11 buçuk gibi tekrar uyandım hala ayakta uyumamış 😃şarkı söylüyor (veliahtta anne ben geldim şarkısı duydu tüm gece anne baba ben geldim dedi durdu) üstelik odada 3 ay 15 günlük kızım var oda onun sesine uyandı durdu sinir tepemdeydi kaç kez uyardım en son odasına kovdum atarım seni odadan falan umursamadı. 😅🥲bir ara zahmet edip pes etti sarıldık uyuduk gün içinde de aynı sizin gibi evin altını üstüne getirir bu ara eşyalara zarar vermeye dahi başladı. 🥹 bunları yazma sebebim sakin olun inanın hepimiz aynı yollardan geçiyoruz ve baba işten gelip ilgilense belki daha sakin olacağız. +1 öğle uykusu için 1 saat önce odaya giriyorum ben yataktan kalktığım an o da kalkıyor o yüzden çoğu zaman bende onunla uyuyorum.