Merhaba, benim bebeğim de 10,5 aylık aynı durumdayım ama diş çıkardığı için böyle yapıyor ve tek rahatladığı şey emmek diye düşüne düşüne dayanmaya çalışıyorum. 6. ayında alttan iki dişi çıktı, geçen ay üst iki dişi çıktı, şimdi üst yanlar çıkıyor hepsi bir anda çıkınca çok zorlanıyoruz uyku falan kalmadı 🤯 Üstelik de 3 aydır 7,5 kilo, kilo da almıyor ve hiçbi şey yemek istemiyor. Zar zor bi şeyler yediği zaman da kronik kabızlığı var bi de onun için ağlıyor uyumuyor vs. Kucağımdan inmek istemiyor bıraktığım an aşırı ağlıyor kucakta tutmaktan kollarım uyuşuyor bütün gün ağlamasıyla geçiyor destek olacak kimse de yok delirmiş durumdayım.
Nasıl dolmuşsam direkt derdimi anlattım kusura bakmayın 🤦♀️😢
Biberon emzik vs alıyor mu gündüzleri de olsa?