Benim yaptığım sizlere çok yanlış gelecek ama kaşıntıdan uyku uyuyamıyordum ,sürekli kaşırdım ay çok kötüydü. Bir gün bir yorum gördüm kolonya sürün diyordu.ben de denedim kolonyayı peçeteye sürüp tampon hareketlerle bastirdim ve geçti tabi kolonya sürünce de yanıyordu ama kaşıntı kadar beni kötü etkilemedi