cicianne79 Kızlar bebeğim 12 günlük emziriyorum gazını alıyorum . Hıçkırık tutup kusuyor her yatırdığımda. Uyandığında masaj yapıp bir göğsümü 20 diğer göğsümüde 20 dk emiyor . Kusuyor dediğimde azıcık yani normal mi
dmrcesra Emer emmez gaz çıkarma biraz bekle süt midesine gitsin zaten küçücük midesi hemen doyar fazlasını sonra çıkarır bide hıçkırık iyidir midesi genişliyor ondan hıçkırıyor