Merhaba benımde 5 yaşındakı oğlum otizmli bende 1 yaşından sonra fark ettim kanat çırpma vardı , geç emekledi , geç yürüdü.. bay bay yoktu işaret parmağını hıc kullanmazdı kelime yoktu . Ama ekran vardı ve çok pişmanım ekran herşeyi daha da tetikledi bence. Ama erken teşhis hayat kurtarır derler gerçekten bu doğru erken teşhis ve eğitim ıkısı çok önemli ben bundan dolayı çok ıyı ılerleme gördüm Rabbim şifa versin sevginizi gösterin bol bol en güzel ilaçta bu görüceksiniz kıymetini