Kızlar oğlum 3 yaşına girecek nisanda, kan tahlili verdik demiri d vitsmini ve b12si düşük çıktı biraz , demir için bestiron kullanan var mı ? Kullanan varsa kaç damla günlük kullanıyorsunuz faydası oldu mu ? Microfer kullanıyordum ben çok az arttırdı