Herkese merhaba bebeğim akşam üstü 7 de yatıp deliksiz ertesi sabah 8-9 gibi kalkıyor gün içinde de de uyuyor bana bu fazla geliyor. Doktora söyledim doktor geçiştiriyor, önemsemiyor. Tamam kulağa hoş gelebilir ama bir bebek bu kadar saat uyuyabilir mi şu an 5 aylık doğduğundan beridir bu şekilde tabi bazen 1-2 saat aksamalar oluyor ama yine de çok fazla bence