pprensesannesii Kızlar bugün birinden duydum hiç bilgim yoktu. Kreşler oluyormuş büyükşehir belediyesinin. Kızım martta 3 yaşına giricek. Başvuru vs nasıl oluyor çocuğunu gönderen varmı memnunmusnuz yardımcı olabilicek biri varmı ❤️
Sarecem pprensesannesii 3 yaş alıyor ama tuvalet eğitimi tamamlanmış istiyorlar geçen sene başvurular mayıs ayında alınmıştı. Kızım gidiyor memnunum
Dlkuzn pprensesannesii ücretli %60 belediyenin çalışan personelin çocukları alınıyor %40 ikamete göre dışardan alım oluyor aylık 5000 tl ödeneği var çalışan ebeveyn işeniz bununla ilgili bi evrak göstererek sabah 7 aksam 19 a kadar çocuk kalabiliyor 3 öğün yemeği var
Sarecem pprensesannesii Ben Küçükçekmecedeyim evet bana ücretli çıktı ama aile gelirine göre ücretsiz de çıkabiliyor, sabah kahvaltısı öğlen yemeği ve ikindi atıştırmalığı var ücrete dahil kırtasiye masrafı vs. yok, hepsi içinde.