Ben de doğumdan sonra atak geçirmeye başladım öncesinde hiçbi şey yoktu. Gerçekten dayanılmaz bir ağrı acillik oluyorum. Hatta o dönemde kullandığım ilaç sütümü tamamen kesti malesef. Ameliyat olacaktım ama ataksız dönemde ultrasonda hiçbi şey gözükmediği değerler de normale döndüğü için sadece yeme içmene dikkat et dediler.