kbrylm yani şöyle büyüdükçe uyku döngüsü aralığı çok önem kazanmaya başlıyor, az uyumakta geceyi etkiliyor çok uyumakta, gündüz az uyuduğunda da bebekler yorgun olduğu için çok uyanıyor ve bu kısır döngüye giriyor bu seferde gede uykusunu tam alamıyor, mamayı değiştireli iki hafta olmuş onun etkisi olsa ilk günlerde olurdu benim fikrim artık alışmıştır