adayamak 6aya kadar normal demişti doktor benmki doğumdan itibaren tıkanıklık vardı 3 ay boyunca her gün sık sık masaj yaptım ancak geçmişti göz damlası verdi onu kullandım ama etkili olmamıştı masaj yaparak geçirdim snra göz doktoruna götürdüm kanalları açılmış mı diye baktı ve açılmıştı nette videoları var nasıl yapıldıgını gösteriyor endişe etmeyin korkucak bir şey değil siz düzenli yapın akıntı yogun olursa doktora gösterirsnz damla verir