sumeyrakilic şu etrafımızdakiler her boku çok biliyor.. kilolu olsa bu çocuk çok şişko, zayıf olsa çok zayıf. Kime göre neye göre? Aylık olarak 750-1000 alınması gerekiyor zaten. Sizinki de 750 almış, boyu da bence gayet iyi uzamış maşallah. Ben anormal bir durum göremedim. Bu etraftakiler ne olsun istiyorlar anlamıyorum 😅