Pelin05 her defasında amoklavin antibiyotik verip gönderdi özele gittiğimiz halde.3 defa aynı tekrarlayınca dr değiştirdim sağolsun sünnet önerdi..fakat bu kadar çok olduğu için böbreklere kaçak olabilir sondalı ultrason çektirin böbreklere kaçak varmı diye..ankaraya gittik ve çektirdik şükür bişey çıkmadı..hemen sıra alıp yaptırmıştık sünnetini..benden size öneri mutlaka sünnetini yaptırın.ben çok söyledim 3 aylıkken yaptıralım diye sağolsun eşim
annesi küçük dedi diye yaptırmadı olan yavruma oldu gereksiz antibiyotik kullandı..