nihlemm benim oğluma smadan geçiş yapmıştık evolvia mamaya ve sma da asla rahat gaz çıkarıp kaka yapamayan bebeğim daha evolvianin ilk biberonunu verdikten hemen sonra yapmıştı. Evolvia alerjik bünyeli çocuklar için de öneriliyor. Hatta bir arkadaşım alerjik oğlu için doktorun bu mamayi reçete ettiğini soylemisti. Çok şükür bu zamana kadar ekstra kusma bulantı gaz kabızlık vs yapmadı. Hatta oğlum biberon gördüğünde biliyor ve tepiniyor. 4 Ay ya da 5 Ay olması lazım kullanalı evolvia mama. Hani kişiden kişiye yemek beğenmek tuz az, yag fazla gibi gibi şeyler nasıl varsa küçük bebişlerde de var. Bence kötü yanı direkt ya 800 gr ya da 1000 gr satılıyor yani bebis sevmez ise geri kalanı çöp olabilir. Birde bu mama sürekli her yerde bulunabilen bir mama değil her eczanede yok, ebebek depolarında şu ara yok civilde de 3,5 tane çıkıyor tüm ilin şubeleri toplamı. Antalya için konuşuyorum ben hep elimde 1 adet fazla tutuyorum. Trendyolda falan gereksiz fazla bir fiyat farkı var keşke fazlaca satış yeri olsa.