dvaasl Uzunn zamandır Türk kahvesi içmiyodum Köseoğlu diye bir markaya denk geldim taze çekilmiş az kavrulmuş eğer kahve içmeyi seviyosanız alın deneyin derim içimi çok yumuşak çok lezzetli