Ay çok dertliyim. Hep zayıf biriydim gebeliklerimde de çok kilo almadım sadece karnım büyüdü. Doğum sonrası kilomu da verdim çok şükür. Ama bu göbek meselesini bir türlü çözemedim. İlk kızımı vajinal doğurdum onda nispeten daha kolay gitmişti ama ikinci kızımda sezaryen oldum ve başta sıkılığını çok kaybetmişti. O sıkılığı geri toparladım düzenli spor yapıyorum ve korse kullanıyorum. Ama bariz bir şişkinlik var yani alt karın üst karın mide komple bir şişkinlik. Düz bir karına ulaşmak için bildiğim bütün yolları denedim ama sizler neler yaptınız bir akıl verin? Nasıl gidecek bu şişkinlik.