tuayyo Günde kaç öğün veriyorsunuz anneler ? Ben kahvaltı ara ve akşam olarak veriyorum . Acaba az mı ? 4 öğüne arttırmalı mıyım ?
gnsmm tuayyo kahvaltı öğlen sebze püresi/çorba/köfte tarzı akşam yoğurt ya da meyve püresi şeklinde 3 öğün veriyorum
ozdenizzz tuayyo kahvaltı veriyorum ben sonrasına mama veriyorum öğlen çorba veriyorum ara öğün olarak meyve vermeye çalışıyorum sonra akşam yatmadan önce de irmikli mama hazırlıyorum fırsat bulduğum arada da yoğurt veriyorum.