busra969 Kızlar kaçıncı konu açışım bilmiyorum ama sütüm nerdeyse 2 aydır kesildi damla damlaydı sonra gitti daha bebeğim 3 aylık. Sağım yapsam da gelmiyor diye sağmayı da bıraktım . Süt birden kendi kendine gelir mi başına gelen var mı
nnoktaa busra969 süt psikolojik bir olaydır. Hormonlarla alakalıdır. Stresliyseniz sürekli süt miktarını düşünürseniz sütünüzün gelmemesi normaldir. Sağım yaparken film izleyin müzik dinleyin. Zihniniz sütün miktarında olmasın.
akca26 busra969 Bestlak damla, kutu dut, kuru incir , anne destek çayları ve bolca su tüketin 🔆Moralinizi yüksek tutun , stresten uzak kalmaya çalışın🌸❤️
hayatyolcu busra969 gelir elbette henüz yolun çok basindasiniz ana sağım ve uyarı sagimla4i yapın düzenli bir şekilde instagramda ebe.tülin var takip edin onu videolarını inceleyin hepsini muhakkak gelir giyilebilir pompaniz varsa isinizi biraz daha kolaylastirir
nnoktaa busra969 arkadaşım lohusa sendromu yaşadı ilaç kullanmak zorunda kaldı. 8. Ayın sonunda ilacı bıraktı ve emzirdi. Dediğim gibi olay tamamen psikolojik. Kafanız rahat olsun. Sağım yaparken eşiniz sırtınıza masaj yapsın kısaca rahatlayın. İnanın değişecektir her şey 🥰
kvsrbrn Geçen bir kadın gördüm instagramda 3 ay sonra giden sütünü arttıyordu düzenli sağarak her seferinde 5 cc 10 cc derken artmıştı hatta bebeği az da olsa emmeye bile başlamış
hayatyolcu busra969 evet ilk başta bazen damla bile gelmez ama sabırla deneyin memelerinizi çok yormadan sağım modu ve düşük modlarla başlayın her zaman takviyeler alın muhakkak
cahillesohbetikestim_ busra969 tamamen kesilmemişti ama dördüncü ayda gerileme olmuştu. Süt sağımını doğru yapıyor musunuz? Bestlak kullanmaya başlayabilirsiniz bol su güzel uyku malt içecekler, sağıma masaj ile başlayın sıcak havlu koyun memenizi sarın. Memeyi sağından solundan sıkın. Bi süt kanalı bulursanız orda süt tükenene kadar bırakmayın.
ilosssss busra969 gelir tabi ki ben şu an Relaktasyon sürecindeyim başta sadece damlaydı şimdi 3 öğünlük süt biriktirebiliyorum çok şükür. Ama bu hale gelmek neredeyse bir ayımı aldı. Önemli olan pes etmeden düzenli bir şekilde devam etmek.
busra969 cahillesohbetikestim_ zaman buldukça elektrikli pompayla sağıyorum biraz emse daha kolay olurdu ama maalesef meme reddi yaşıyoruz
ilosssss busra969 bebeğim şu an neredeyse 11 aylık ben 11 aralıkta sağım yapmaya başladım. Günde 8 kez sağım yaptım. 2 tanesi power pumping. Pp nin birini gece 3 gibi birini de sabah kalkınca yapıyorum. Bu süreçte Solgar kullandım. Arada malt içecek içtim.Güzel beslendim ve bol su içtim. Önce damla damla sonra 5cc 10 cc derken şimdi sağım başı 30 cc ve civarı çıkıyor. Tabi power pumping yapınca daha fazla. Duruma göre 60-70 veya daha fazla. Gün boyu çıkan sütleri ayrı kaplarda soğutup sonra birleştiriyorum. Biriken sütü ertesi gün veriyorum böylece hep diğer gün için süt oluyor.
ilosssss busra969 benim 3 -4 hafta sonra güzel seviyelere ulaşmıştı. Önemli olan pes etmeden devam etmek.